Vakantie vieren!

10 januari 2013 - Churchlands, Australië

Hallo allemaal,

Inmiddels helemaal bijgekomen van de reis en m'n jetlag.

Als eerste, wij hebben hier geen last van de bosbranden. Die zijn allemaal in het zuiden en hier merken we er niets van, gelukkig.

De afgelopen dagen rustig aan gedaan, ik moet echt wennen aan de temperatuur hier. Zelfs voor de locals is deze erg hoog, tussen de 35 en 40 graden. Ga ook pas eind van de dag naar het strand, midden op de dag is het nog veel te warm.

Yvanka heeft mij auto rijles gegeven en besloten dat ik nu officieel links kan rijden (och af en toe wil ik nog naar rechts, maar dat is een kleinigheidje). Dit betekend dat zij de komende tijd mag drinken (en dronken worden) en mams mag naar huis rijden. Wie heeft er vakantie!? Vooruit allebei!

Heel eerlijk, hebben we verder de afgelopen dag weinig anders gedaan dan een beetje shoppen, samen lunchen, naar het strand, koken, uit eten en dat soort dingen.

Conclusie: ik ben heerlijk vakantie aan het vieren!

Tot gauw Ciska

1. Marijke:
    10 januari 2013
    Hi cis!

Dat klinkt erg goed zeg! Probeer toch maar zoveel mogelijk links te houden;)

Nog heel veel plezier en geniet ervan, hebt het zeker verdiend!

Liefs, Marijke
  2. Ad en Yvonne:
    10 januari 2013
    Lieve Ciska,

Fijn dat je goed bent aangekomen en geland!
    Leuke foto's en geniet van de tijd met je dochter, zo te zien het ontvangst met de gevulde glazen, zal dat zeker wel goed komen.

Gelukkig geen branden bij jullie, maar wel een brandende zon.
    Ja dat links rijden is wel ff wennen, zeker als je een rotonde neemt, je gaat ervan uit dat je rechtsom gaat en je zit er ook zo voor als het ware.
    En dan schrik je je elke keer te pletter dat ze die links neemt en voor je gevoel de verkeerde kant pakt.

Wij houden je/jullie in de gaten en nog veel plezier en geniet van het samen zijn en de vakantie!

Groeten de Kuipertjes
  3. Werner:
    12 januari 2013
    Hey Ciska,

ik wist dat je naar Australië ging maar niet dat je naar Perth ging, mijn broer woont namelijk ook in Perth. Hij woont daar nu reeds een jaar en werkt daar als werfleider voor dredging international ( uitbreiding van de havens). Zijn gegevens moet ik nog wel eens opzoeken.

alvast geniet van je vakantie en vle groeten van ons allen.
  4. Jet:
    13 januari 2013
    Hoi Ciska en Yvanka,
    Knap dat je aan de linker kant kunt rijden Cis, zou niks voor mij zijn, zou steeds op mijn hand moeten kijken wat links is en zo heeeel veel brokken maken! De bosbranden gezien op het nieuws, dood eng, maar de kaart laat inderdaad zien dat het niet bij Perth is. De temperatuur is hier nu -10, verschilletje hé! Geniet; van alles, liefs ook van Theo.