Het was heel vroeg!

Hoi allemaal,

Vanmorgen was het heel vroeg, om kwart over zes liep de wekker af en dat in de vakantie. Maar niet zonder reden, we zijn vandaag de zee op geweest om dolfijnen te gaan kijken.

Nou we hebben inderdaad dolfijnen gezien! Er waren constant dolfijnen rond de boot aan het zwemmen en er onderdoor. We hebben ze dus van heel dichtbij gezien. Wat zijn het ontzettend mooie dieren!

We  zijn ook nog langs een zeeleeuwen eiland gevaren. Nu hadden we geluk dat een van de jonge zeeleeuwen wel heel nieuwsgierig was naar de rare mensen op de boot. We hebben deze zeeleeuw dus ook nog van heel dichtbij mogen bewonderen!

Verder hebben we nog fairy pinguins gezien, helaas niet in het wild. Ze zitten wel overal, maar waren aan het broeden dus mochten we er natuurlijk niet bij. Maar ze zijn ook in het opvangcentrum heel erg schattig!

Ondertussen hebben we nog verschillende andere dieren gezien, al met al was het een fantastische ervaring.

De foto's die we hebben gemaakt geven deze ervaring niet echt goed weer, maar we hebben het geprobeerd!

Groetjes,
Ciska & Yvanka

1. Daniëlla:
    Hel mooi..!!
  2. Josetta:
    25 januari 2013
    Als je daar ook ergens met dolfijnen kunt zwemmen, moet je dat zeker doen. Ik vond dat zo'n super ervaring.
    Wat ontzettend mooi is het daar, snap dat Yvanka niet terug wil naar ons kouwe kikkerlandje.
  3. Jet:
    26 januari 2013
    hartstikke gaaf, allemaal strelingen voor het oog, wat een foto's.
    Heb Johan tel. gesproken, nou dat was geen 5 minuten, oei oei wat een cadeau van een tel. rekening staat hem te wachten,na deze vakantie!!!!heb het gevoel dat het jullie goed gaat, geniet ervan. liefs Jet.
  4. Marijke:
    27 januari 2013
    Wauw dat klinkt allemaal fantastisch. Lijkt me super zo met die dolfijnen. Geniet nog maar lekker van je laatste weekje daar! X Marijke