Cairns

22 januari 2013

Hallo allemaal,

Afgelopen week hebben Yvanka en ik heerlijk samen genoten van een weekje Cairns. Dit is van uit Perth schuin naar boven  naar de andere kant van Australie.

Het is in Cairns nu regenseizoen, maar wij hebben gelukkig maar 1 dag regen gehad en verder prachtig weer.

De hele week was mooi maar snorkelen bij het Outer Barrier Reef was geweldig. Het koraal, de vissen in alle kleuren zo mooi, maar ook op  de boot met stralend weer was genieten. We zijn met een boot de rivier op geweest en hebben krokodillen gespot. Watervallen gezien, in een vulkanisch meer gezwommen waar de visjes je schoon maken.

Uiteraard hebben we ook de nodige tijd op verschillennde stranden door gebracht. Het zeewater was tussen de 27 en 30 graden, heerlijk om in te zwemmen.

Het slapen was iets minder met een airco die het geluid maakte van een opstijgend vliegtuig, Na een paar nachten konden we gelukkig verhuizen  naar een kamer met een fluisterstille airco en slapen.

Net op tijd terug in Perth, het regent  nu in Cairns en de eerste cycloon wordt morgen verwacht. Hier in Perth  is  het heerlijk weer en hebben  we de middag op  het strand  doorgebracht.

Tot gauw,

Ciska

1. Daniëlla:
    22 januari 2013
    Hoi Cis,
    Geweldig allemaal!! Ik ben echt stik jaloers en zou zo naar je toe willen!
    Maar helaas moeten wij het met sneeuw en ijs doen. Is ook wel gezellig zullen we maar zeggen. Jagen zit er voorlopig niet in,dus daar mis je niets van!Geniet nog lekker van de laatste weken samen met Yvanka.....en niet te bruin worden!
    Dikke kus van Daan en de rest van de fam.