Klaar voor Cairns

13 januari 2013 - Churchlands, Australië

Hoi allemaal,

Het was vandaag heerlijk bewolkt in Perth, oef een dagje niet zo warm is ook wel een fijn.

Weinig te melden, alleen dat het huisje schoon is, de koffers gepakt en morgen vertrekken we voor een week naar Cairns. Het tijdsverschil tussen Nederland en Cairns is 9 uur.

Tot over een week of zo.

Groetjes Ciska

1. Ad en Yvonne:
    13 januari 2013
    Hallo Ciska en Yvanka,

Hier is hier is het vandaag 13-01-13 mooi open vries weer geweest, rond de nul graden en zonnig.
    Gisteren is Johan als groom met Ad mee gegaan naar Groesbeek.
    Ik ben met Dian naar een bruiszaak geweest en we zijn geslaagd een echte bruidsjurk gescoord!
    Super mooi, en nu de rest nog regelen enz. Dian en Thomas willen in mei gaan trouwen in Nederland en daarna nog een keer in Tanzania dus ze heeft twee keer plezier van haar jurk.

Lekker hè zo in de zee zwemmen ook het water is een lekkere temperatuur, en fijne reis maar Cairns en doe ze de groeten daar van ons!

Vel plezier en we lezen wel hoe de reis verder verloopt.

De Kuipertjes
  2. Ellen:
    15 januari 2013
    Hoi Ciska,

Alweer een dag in Cairns ;) Hoe is het weer? Wat minder warm dan in Perth. Ik ben benieuwd hoe je het allemaal vindt! Ik heb jou en Yvanka nog een mailtje gestuurd met tips om te doen. Ook heb ik Yvanka vandaag een berichtje gestuurd mbt vervoer. Heeft ze deze gekregen?
    Heel veel plezier daar! En als je bij Raoul langsgaat (palm Cove: the Rising sun restaurant) geef hem dan maar een dikke knuffel ;) haha

X Ellen
  3. Jet:
    18 januari 2013
    18-01 net kaart gehad, hartstikke bedankt jullie twee, dit wordt er één om in te lijsten! Nog heel veel plezier in Cairns, liefs Jet.