Bijna voorbij

31 januari 2013

Hallo allemaal,

We hebben de afgelopen  dagen rustig aan gedaan.

In de tuin een bidsprinkhaan  bewonderd. En wat ze hier ook hebben zijn vliegende kakkerlakken, ik heb er geen foto van maar werd er ook  niet vrolijk van. Het is  een  kakkerlak van zo ongeveer  5 centimeter groot, die  dan ook nog de  vervelende  eigenschap heeft  om  recht op je  af te vliegen, brrrr niet mijn vriend. Om het  gezellig te houden zitten hier  in de tuin gewoon spinnen  die  giftig zijn. Als  je ze ziet is  er maar een ding, onmiddelijk dood meppen, maar gelukkig zijn alleen  's nachts  actief, ik heb ze nog niet gezien. We gaan nog  op  zoek.

Verder zijn we een paar dagen naar Seabird geweest. Heerlijk  genoten van het strand, de zonsondergang, het uitzicht vanuit mijn bed, samen flimpje kijken, glaasje wijn. Gewoon  heerlijk  genoten van de laatste  dagen samen.

Nog twee dagen en  dan is een maand  Australie  voorbij.  Het is ongelofelijk snel gegaan. Maar het is  ook weer fijn om naar huis te gaan. Hoewel  het  verschil  wel groot zal zijn. Het is hier nu 19.30 uur en nog 32 graden, de komende  dagen zal het rond de 40 graden zijn. Dat is iets warmer dan in  Nederland.

Tot  gauw.

Ciska

1. Jet:
    31 januari 2013
    Ha dames, ja al bijna voorbij, het is erg snel gegaan, behalve voor Johan! Bedankt dat we mee mochten genieten van de verhalen en foto's, natuurlijk willen we nog wel meer zien. Cis een goede terug reis en Johan neemt vast eskimo verpakking voor je mee! liefs voor jullie twee, Jet.