Reis

4 januari 2013 - Perth, Australië

Hallo allemaal,

De reis is prima gegaan, al blijft het ver.

Kom ik na 25 uur onderweg geweest te zijn in Perth aan, kan ik mijn koffer half uitpakken  en de rookworst voor Yvanka inleveren (het mocht niet baten dat ik ze vertelde dat drie geleden rookworst wel Australie in mocht). Dan als je denkt van de zon te gaan genieten, regent het! Hoewel dat ook niet zo erg is bij 25 graden.

De hittegolf die er was is sinds donderdag officieel voorbij, vind ik niet zo heel erg 26 graden en strak blauw is ook heerlijk.

Ga het weekend aan het strand bij komen van mijn jetlag en vanaf volgende week de omgeving verkennen.

Tot gauw Ciska

1. Rob B:
    4 januari 2013
    Veel plezier down under!!

Rob B
  2. Antonio:
    Hey Ciska,
    Lekker genieten van het mooie weer, wij houden Johan wel in de gaten.
    Hebben ze daar ook een Jacht-Perth?
    Groet Antonio en Miep
  3. Jet:
    hallo=goedemorgen hier;
    fijn dat je goed aangekomen bent, jammer van die rookworst,wat Johan betreft, ik hoorde van moeder dat hij de kerstspullen opgeruimd heeft; goed he! wij versieren hij ruimen, arme ziel.
    veel plezier en vooral liefs van die ontrouwe!!!! doei, groetjes jet en theo.
  4. Linda en bennie en kids:
    4 januari 2013
    supper geniet ervan we zijn blij dat je een blog gemaakt hebt we zijn benieuwt naar het verdere verloop van je prachtige reis dikke kusjes vanwege linda bennie chatisca xantia xxxxxxxxxxx
  5. Daniëlla:
    4 januari 2013
    Misschien blijft die rookworst wel op het vliegveld, kun je hem mee terug nemen...há há! Hoeft Johan niet meer te koken bij jou thuiskomst!
    Rust lekker uit meid, je hebt het verdiend! x daan
  6. Hans:
    4 januari 2013
    Het zit ook wel eens tegen!!
    Het is leuk om jou, op deze manier te kunnen volgen. Schrijf ze !
    Een hele fijne tijd daar!!
  7. Josetta:
    4 januari 2013
    Gelukkig je bent veilig gearriveerd. Worst of geen worst. Ga lekker genieten. Veel liefs van deze arme thuisblijver.
  8. Yvanka:
    5 januari 2013
    Had me nog wel zo verheugd op die rookworst hahhaha
  9. Bas:
    6 januari 2013
    Hoi Cis,

Het ziet er super uit. Leuk jou de komende tijd te volgen. Geniet er van!

Gr Bas, Lobke en Catootje
  10. Josetta:
    7 januari 2013
    Weet je wel hoeveel calorieen er in zo'n worst zitten? En voor Cis, had even aan dat carnavalsliedje gedacht, ik heb worstjes op m'n ...... dat had de douane misschien niet ontdekt????
  11. Ellen:
    8 januari 2013
    Fijn te lezen dat de reis goed is verlopen! Na zo'n lange tijd elkaar eindelijk weer zien! Geniet! Ook van het weer, want hier komt de vorst er weer aan volgende week!
    Wanneer vliegen jullie naar Cairns?

Groetjes, Ellen
  12. Margot:
    10 januari 2013
    wat ben ik blij met die foto met die regen het lijkt wel of ik hier
    naar buiten kijk.
    Wat leuk om jou te volgen (als ik tijd heb ha ha).
    gr. Margot